Ont i halsen och förkyld =(

Hade riktigt ont i halsen och va förkyld igår! E mkt bättre idag iaf som tur är! Somnade rätt tidigt igår efter att ja hade placerat ut mina inne och ute växter lite ;) Behövde skönhets sömnen kan ja lova er! Mår mkt bättre idag iaf ;) Hamnade hos syrran ett tag igår och åt Kalops *mums*

Här en bild på lite av mina nya kläder ;)



Ska få en bild på mig i min nya svarta klänning med bla ;) Bilden e tagen hos syrran och hennes sambo.

Har fått ett riktigt snyggt hänge i 18 K av en beundrare men jag vet inte från vem!!! Den låg i brevlådan och det stod mitt namn på påsen. Har sagt till alla killkompisar att ja inte vill att dem ska ge mig dyra saker då ja endast har vänskaps känslor för dem. Har hur många som helst som vill ha mig som sin flickvän men ja känner inte mer än kompis känslor för nån av dem. Man ska känna d där lilla extra som gör att man blir pirrig av att träffa honom ;) Ja söker inte efter en man alls utan d får komma när d kommer ;) D´kan ske när som helst med ju *ler* Har aldrig letat man utan d har bara blivit som d blivit!

Bild på mitt hänge som ja fått av nån hemlig beundrare ;)



Den e riktigt snygg! Älskar den! Synd han inte skrivit vem den är ifrån. Undrar om ja nånsin får veta det =P E synd att låta den ligga så ja använder den klart ;) Den har nog inte varit billig då den väger 6 gram!

Nu hoppas jag bara att ja får en trevlig dag/kväll *ler*                   c",)

Kommentarer
Postat av: Putte

Nice!

2010-05-11 @ 05:08:50
Postat av: Jocke

Du sa att du var tjock då vi träffades. Nopp, du är skit snygg ;)

2010-05-29 @ 16:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0