Jobba jobba jobba efter 5 lediga dagar =P

Blev jobb from fredag till söndag efter ja varit ledig i 5 dagar ;) Hade iaf inget dåligt samvete då d va skit väder ( som vanligt ) när ja jobbade ;) Hoppas sommar värmen kommer snart! E så trött på kylan och regnet =( Har semester v. 29 & 30 ;) Så DÅ SKA d va fint väder *ler*

Har inte hänt så mkt mer än jobb. Har umgåtts med Jimmy, en killkompis en hel del sista tiden och med hans hund Bella ( Amstaff ) så han e ofta hos mig nuförtiden och våldgästar mig =P Han tatuerar med och Jörgen som bor på ovan våningen ska ha en tatuering från honom. Ja e med sugen men vet inte va ja vill ha för ngt ;)

Har tagit några fina bilder på mig själv i dagarna *hihi*





Min Vectra har nu passerat 8000 mils sträcket =P



Ja en bil e till för att användas jue ;) Har haft den i många år nu och jag e andra ägaren ;) Är en 2004 års modell ;)

Ikväll blir d grillning med Jimmy, Kajsa och Jörgen! Gott ;) Sen ska vi se Saw 5 & Saw 6 *ler* Igår såg vi "The Human Centipede". Riktigt sjuk film!!! Folk som kommer på sjuka filmer e INTE friska i huvudet! Han som skrivit den heter Tom Six. Bara namnet e skumt! *haha* Får kolla upp vilka fler filmer han gjort!

Annars för övrigt så e d bara bra med mig och kisarna Zazzi & Calibra förutom att ja, vi saknar en viss person i vårt liv =( Du vet vem du är ;)

Scaramanga                        c",)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0