Haft full rulle!

Har jobbat och haft full rulle här sista tiden och skaffat bärbar dator *wii* Så nu har ja en dator hemma så ja slipper sitta hos vänner och låna deras! Gick med på en dejtingsida i söndags och varje dag har ja fått ca 100 män som e intresserade av mig! Shit! E d normalt?! Att få så många?! E van vid att va populär bland killar så d e lugnt ;) Har aldrig varit med på en sån sida förr så ja blev chockad! Allt från 17-60 åringar har skrivit men dem flesta e mellan 25-40 som tur är ;) Där finns en hel del heta killar kan ja säga *ler*

Min dator ;) En HP ;)



Min ena bror Tobbe hjälpte mig att hitta rätt dator till mig ;) Tack brorsan och din kompis Tobbe 2 ;) Dock e där tokdålig täckning där ja bor i huset så ja får sitta på en hård stol i köket precis intill fönstret =( Ska försöka hitta ett bra sätt så ja kan sitta bekvämare. Är tydligen nån radioskugga där i huset =( Ska kolla runt så får ja se va d finns för andra alternativ ;)

Fick en fin bild på mina kisar häromdan med ;)



Dem e så fruktansvärt mammiga nu att d e sanslöst! Skriker på mig så fort ja lämnar dem eller går upp däruppe för dit får dem inte komma upp eller om ja går ut! Dem ska helst va på mig hela tiden! Sanslösa e dem! Men ja älskar dem grymt mkt ;) Zazzi är 8 år och Calibra blir 6 år den 25 Juni ;)

Tog en nannig bild på mig själv häromdan ;)



Så nu kan ja blogga ofta ( om ja hinner ) E mkt med dejt sidan nu och alla som ringer och skickar mess mm *ler*

It`s nice to be important but It`s more important to be nice            c",)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Så söt du är när du sover, hade gärna tittat på dig då :)

2010-05-26 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0