Haft en härlig helg ;)

Har tyvärr ingen bild att lägga ut idag =( Men har haft en riktigt härlig helg med massor av goda vänner och en dejt ;) Dejten va härlig och mysig i lördags *ler* Kändes pirrigt i magen! Ska ses i helgen igen ;) I söndags hade ja en killkompis på besök med sin fru och deras 3 barn. Har inte sett honom på 9 år! Tiden går riktigt fort! Deras äldsta Jennifer e 9 år, Sen Merlin 7 år sen Wiggo på 3 år ;) Härliga va dem ;) Dem har precis gått igenom cancer hos hans fru Eva och hon har ingen cancer nu så ja håller tassarna att d förblir så för dem e riktigt härliga människor ;)

Har haft fint väder hela helgen så hela söndagen va vi ute i princip men i lördags låg ja som en boll på dagen med mensvärk =( Mens e ngt onödigt påhitt av mannen säkerligen! Dem har bara dumma uppfinningar =P Hade lätt velat bli av med den helt och hållet!

Har hämtat mina sista saker i Kågeröd nu så nu har ja alla mina saker ;) Har inte hänt så mkt mer än jobb typ annars =P Ska försöka bli bättre på att blogga så fort ja fixat dator och internet ;) Får låna dator hos vänner här och där =P E ett jävla hattande! Finns många bärbara till ett bra pris numera ju ;) Har brödrar som hjälper mig med dator letande *ler*

Känns skönt att ha börjat komma i ordning nu och få ett eget liv och bara ta hand om sig själv ;) Man of my dreams dyker upp när man minst anar det med så d oroar ja mig inte för alls ;) Har massor med pågar som vill ha mig som deras tjej så d e inga problem alls! Vill bara va singel och njuta av livet med mina 2 kisar och med mina härliga vänner ;)

Tack alla ni som alltid ställer upp för mig mina underbara vänner                   c",)

Kommentarer
Postat av: maria svensson

Inte för jag vill lägga mig detta men en sak förstår jag inte...

du ringer till jonas snäller o skäller på honom prg av en tjej.. o du själv träffar massa killar o e på dejt...

kanske dags o släppa jonas då o sluta ringa o skälla på honom när du själv träffar andra... man får tänka lite på vad man säger o gör... om man ändå själv träffar en annan :)



Ville inte lägga mig i, men detta förstod jag liksom inte...!



ha det bra // maria

2010-05-04 @ 14:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0