Ganska fint väder idag ;)

Blev dammsugning, dammtorkning och tvättning av min bil idag ;) Sista dagen ja e ledig nu innan helgen och vädret har varit lagom varmt så ja låg i solen i en timme ;) Kisarna va med ute såklart *ler* Fick 2 fina bilder på mig och mina älskade bebisar i solen ;)



Ser ut som om ja stryper Zazzi men ja tok kelar henne ;)



I förrgår va ja hos Roger & Lina och umgicks med Lina, Liam och lilla Lova ;) Fick nån söt bild på Lova med ;) Hon e så underbar och fin och ler ofta och ska va med hela tiden ;) Jag och Kajsa ska va faddrar till henne på dopet *ler* Blev riktigt glad över att vi blev det ;) D e samma som gudmor i princip ;)



Visst e hon fin ;) Lova Maire Gullberg ;)

Igår va ja med en killkompis Alex och vi grillade god kycklingfile sen bjöd han mig på bio ;) Vi såg den nya "Terror på elm street"  Den va riktigt bra ;) Tror inte ens att ja sett den gamla bara =P Ska låna den gamla och se den nån dag hos nån som har bra ljud ;) Tror inte ja sett "Fredagen den trettonde" heller! Får kolla upp det alltså =P *haha* Jag VET! Ja e duktigt förvirrad =P

Får ta lite bilder på min fina bil sen så lägger ja in dem nästa gång ja bloggar ;) Min gamla Calibra e till salu igen =( Ska kolla med lån på banken sen får ja se va som sker! Vill ha tbx honom helst jue!

Ha en skön kväll                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0