Blev Ullared igår ;)

Kommer lite få helgbilder på Daniel, Eva, Jennifer, Merlin och Wiggo här först ;)

  

Igår hamnade ja på Ullared med Mamma, Mummo och syrran ;) Hade en snäll killkompis som gav mig pengar så ja kunde handla lite fina kläder mm och han insisterade på att ja skulle ta dem för d va ja värd ;) Gulligt ;) Brukar ställa upp för honom så d handlar om att ge och ta ;) Både i vänskap och i kärlek ;)

Handlade några kläder, ett par skor, en tungpiercing, en jacka och ett armband ;) Ska lägga ut bilder på det så fort ja kan ;) Får köra en modevisning för vännerna så dem kan ta bilder *ler* Va en trevlig utfärd och ja behövde lite mer nya kläder! Hade inte haft råd om ja inte fått pengarna så då hade ja inte följt med. Så tack så mkt för pengarna =D

Körde och kollade på pappas nya segelbåt igår med när vi kommit hem från vår roadtrip ;) Ska bli härligt att få segla med den sen till sommaren och ha d mysigt där *ler*



Lina, Liam och Lova kom till mamma och pappa en sväng igår med och hälsade på ;) Blev märkligt nog ingen bild på mig och min trolovade Liam med min mobilkamera men mamma fick några bilder på oss två iaf ;)



Lova blir 2 månader nu den 9 Maj så tiden går fort! Och jag blir snart 29 den 11 Juni =P Va vid Richards grav med i helgen och lade ditt två hjärtan med fina texter på ;)



Så det händer mkt i mitt liv nu och ja börjar må allt bättre och bättre tack vare mina vänner och en viss person ;)

Love is in the air           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0