Tack min Jonas!!!

Jonas erbjöd sig att betala för Turbos ensamma kremering så ja får hem honom ;) Tack Jonas! D e ngt av d finaste som nån någonsin har gjort för mig! E så glad att ja inte kan förklara det i ord!!! Betyder så mkt för mig och för Turbo ;) Nu får han komma hem dit han hör hemma *ler* Till sista vilan ;)

Jonas sa detta till mig i lördags så han räddade min helg;) Tack Jonas! Katterna betyder allt för mig! Dem är mina ljuspunkter i mitt liv ;) Dem finns alltid till hands och tröstar mig och kelar med mig och allt! Jonas vet med hur mkt dem betyder för mig så han ville hjälpa mig att må mig lite bättre och d gjorde han mer än väl! Är så innerligt tacksam Jonas!

Mellan mig och Jonas står det stilla än. Vi får ge d lite mer tid och funderingar sen måste Turbos bortgång få lägga sig lite mer med. Usch va ja saknar min Turbo =( Jag hoppas att d e långt tills nästa katt går bort! Dem e ju inte så gamla mina dunbollar. Zazzi har precis blivit 8 sen blir Calibra 6 den 25 Juni sen blir Vauxhall 5 den 13 september om ja inte minns fel =P E så osäker på Voxens datum jämt! Turbo skulle blivit 5 år nu den 10 Mars.

Jag va ledig i lördags då ja bytte med Karin så jobbar ja nästa lördag istället. Behövde verkligen va ledig och koppla av och må bättre! Jobbade i söndags iaf och d gick bra. E ledig idag, Måndag.

Va med Putte nästan hela lördagen och umgicks med honom och kelade med Emblisen ;) Hon har d bra lilla Embla ;) Skönt att hon har d bra ;) Hon blir 10 nu den 6 april.

Igår efter jobb så körde ja hem till Katja och Lucas och Katjas mamma och umgicks med dem hela kvällen. Lucas e så underbar! Han blir 2 år nu i Juni och han pratar riktigt mkt och förstår mkt och e enormt söt!!! Han fyller år den 9 Juni sen Katja den 10 Juni sen ja den 11 Juni ;) Katja e med en 81:a ;) Världen e bra liten ;)

Dem har en Damp kattunge som heter Messi som d kommer bild på här ;)



Mina katter har blivit lite annorlunda ne med sen dem märker att Turbo inte e kvar hos oss. Voxen e framme mkt nu och e tok kelig och lägger sig tom i mitt knä och tokmyser!!! Han måste fått sig en stol i huvudet eller ngt =P Lille Voxen Poxen här på bild ;)  



Har ringt Djursjukhuset nu idag och sagt att ja vill ha enskild kremering så jag får hem honom och ringt mitt försäkringsbolag med ochTurbos försäkring va avslutad. Hade ingen liv försäkring på dem som ja misstänkte men d gör inget för ja får aldrig tillbaka min Turbo ändå.

Själsligt mår ja lite bättre nu då ja får hem min älskade Turbo men tiden får läka alla sår! Är inte klar med Turbos dikt än heller men så fort den e klar så kommer den ut här ;) Har skrivit en del dikter i mina dagar som ja tänkte publicera här ;)

Ha en skön dag på er mina läsare                              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0