Mår relativt bra idag ;)

Har haft en vecka nu typ då ja mått dåligt pga allt som hänt i mitt liv =( Men mår mkt bättre idag! Mkt beror nog på att d va underbart väder innan idag ;) Började jobba 13.30 så missade dock resten av dagen =P Men e snart ledig i 4 dagar *ler* SKÖNT ska d bli ;)

En killkompis hälsade på mig igår och vi satt och snackade skit ett tag och tittade film. "John Tucker must die" Den e bara så jävla fräck den filmen! Jag ÄLSKAR den filmen *ler* Har ni inte sett den måste ni se den alltså ;) Min kompis gillade den skarpt han med!

Inatt ska ja siova hos syrran och yra =P Allt som kan gå fel går fel när vi umgås *ler* Ska bråka med Dino med ;) Hihi ;)

Hade en tjejkompis på jobb idag som provade lite nya ringar som hon vill ha ;) Hion vill byta ut sin förlovningsring och giftermålsring till detta ;) Hon har i nuläget 2 st likadana halvrunda röd guldsringar.



14 K vitguld med massor av diamanter *ler* TOKSNYGGT!!! Lutti heter hon min vän ;) E hon som gjorde naglar på mig nu förra veckan ;)

Fick en fin bild på mig och Volle igår med ;) Han har blivit en helt annan katt sen Turbo gick bort. Grymt mkt mer kelig och tillgiven och ska ligga i mitt knä och bredvid mig hela tiden! Dem gick nog inte överens riktigt verkar d som =( *RIP TURBO* Han älskar att pussas med så ja har honom ofta i huvudet =P Haha! Calibra och Zazzi e grymt mkt keliga än. Calle har blivit ännu mer kelig nu han med! Zazzi e som vanligt *hihi*





Får ta en bra bild på min fina Calle en dag nmed och lägga ut ;) Han e så himla fin Calle, ståtlig och är som en fotomodell typ *ler* Voxen e så söt och charmig och Zazzi e så tillgiven och söt!

Ha en nice kväll på er                 c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0