Körde på Kajsa ;)

*asg* Japp ni läste rätt! D va som så att ja backade in på deras uppfart och ja kunde inte se snödrivorna som låg helt fel som ja inte såg genom mina speglar alls så syrran gick ut och stod bredvid min bil med passagerardörren helt vidöppen och skrek : Backa mer! Så ja backade men helt plötsligt så skrek hon stopp i min höga backfart och då välte jag Kajsa med den vidöppna bildörren så hon flög i en snödriva! *asg* Kan fan inte sluta skratta åt det alltså!

Så fort ja och syrran e ihopa och gör ngt eller inte gör ngt så går allt fel som kan gå fel i princip! Vi skulle haft vars en kamera på vårt huvud som filmar alla tokigheter som vi göär alltid *ler*
Någon som vill sponsra oss med vars en kamera på huvudet? *ler brett och tok skrattar än*

Hämtade Turbo idag på Djursjukhuset ;) Kremerad i en fin urna ;) Har han hemma på en byrå nu ;) Ska fixa fram en fin bild på honom med som ja ska ha bredvid urnan. Ska ha honom framme i urnan tills ja vet vart ja ska begrava honom om ja nu nånsinhittar ett bra ställe dvs. Usch, va riktigt jobbigt att hämta hem honom =( Har gråtit halva kvällen pga Turbo =( Saknar dig grymt mkt min älskade Tulle!!!

Ska sova hos syrran inatt så vi lär väl flippa en hel del till *ler*

R.I.P Turbo             c",)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, det skulle man velat ha se :D Inga allvarligare skador hoppas jag?



Ha de gött



MVH



Daniel

2010-03-09 @ 21:48:20
Postat av: Malin

Nejdå hon blev bara bløt ;) Haha!

2010-03-16 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0