Jobbat hela helgen

Hela helgen gick till att jobba =P Sen på lördag kväll va d kalas hos Mummo då hon blev 75 ;) Mkt mer än så har inte hänt i helgen faktiskt. Denna helgen som kommer är jag helt ledig ;) Sen jobbar ja hela helgen nästa vecka. Goa pengar ;)

Vädret e tråkigt, blåsigt och regnigt =( Men men, våren kommer nog snart ;) Åt pizza igår från Roma pizzeria i Åstorp och dem har stora och goda pizzor *mums* Tog ett fräckt foto igår utanför Roma ;)



Ett hjärta mitt i ;) There are signs everywhere on this planet ;)

Tog faktiskt bara en bild hos Ukki och Mummo och d va på Mummo med sina presenter ;)



Sen lekte min ena bror Tobias med min mobil och tog panoramabild ;)




Tufft att man kan ta det med sin mobil ;)

Nej nu ska ja duscha så ja kan komma till jobb ;) Jobbar kväll nu i 3 dagar ;)

Hej hej                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0