Händer inte mkt här inte =P

E mest jobb som gæller här tycker jag =P Vet, e dålig på att blogga =( Men ska försöka bli bättre ;) Helgen va lugn då ja hade stupid mens värk =( Men e tyvärr ett "ont" måste =P Som sagt ni killar kunde gott ha mens *ler* Skönt på ett sätt att ja inte jobbade helgen! Men jobbar hela denna helgen sen ska ja på kalas då Mummo fyller 75 ;) Har köpt ett fint silver set till henne från mig, Kajsa och Johan ;) Hon älskar bling bling så ja brås på henne och på mamma för hon älskar med bling bling ;)

Ursækta stavningen men ska førsøka rætta till det hos nån som har ett tangentbord med svenska bokstæver eller kan man ændra det via datorn? E smått irriterande men d får la gå =P Får børja skriva på Svengelska snart då ju *ler*

Har inte nån nytagen bild på ngt kul heller så blir en tråkig blogg dag idag =( Ska försöka bättra mig med det ;)

Mår sisådar med nu då d varit så mkt motgångar i mitt liv sista tiden =( Om man bara kunde skruva tbx tiden... Försöker göra sånt som gör mig glad och va på humör men verkligheten kryper på en ändå till slut så man måste fajtas med det med. Får ta en dag i taget och se vart livet leder lilla mig. Är så glad att ja har så mkt vänner mm som man kan prata med, umgås med och hjälpa en ;) Tack alla ni som ställer upp för mig ;) Ni e guld värda!

Nej nu ska ja försöka varva ner så man kan sova, sover dåligt med, somnar toksent och vaknar efter typ 5 6 timmars sömn. Ja brukar sova iaf i 7 h.

Tjöss                c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0