Helg med Katja och hos mina päron ;)

Lördags efter jobb va ja med Katja och Lucas och Katjas mamma Eva hela kvällen och spelade Plump och busade med lilla söta charmtrollet Lucas *ler* Så underbar han ä! Han blir 2 den 9 Juni och han pratar som bara den och förstår i princip allt! Så fruktansvärt duktig e han!

Efter ja varit där så körde ja och hämtade Jonas och hans syster Maria hos Anders och Veronica. Blev där en sväng innan ja sen körde hem med dem. Provade min nya mobil kamera där lite ;)







Fick aldrig nån bild på Maria, hon bara yrade runt =P Vi va hemma vid 02.00 tiden så somnade sent! Sen gick ja upp vid halv tio för ja skulle till Munka och städa och tvätta min bil och umgås och bråka med familjen ;)

Slutade med att Putte lånade min bil och han städade och tvättade den åt mig ;) Riktigt snällt gjort av honom! Han är en underbar killkompis!!! Tack Putte! E så kul med vänner där man kan ge och ta ;) Putte är en sådan vän ;) Är fortfarande riktigt tacksam för att Jonas betalar så ja får hem min älskade Turbo ;) Tack än en gång Jonas, kan inte tacka dig nog!

Va sen i Munka i söndags och gjorde hårinpackning och bara kopplade av och hade d gott ;) Bråkade med syskonen med klart och kelade med lilla Liam klart ;) E ju fortfarande förlovad med lilla söta Liam ;) Tog bara några få bilder i Munka och fick bild på min ena bror Tobbe och hans tjej Amanda ;)



E så kul med barn för dem älskar mig och d e bara Malin som gäller för dem när ja e hos dem ;) E kul! Lucas e med en Malin fantast *ler* Ban är såna charmtroll! Speciellt Liam och Lucas alltså *ler*

Så va d måndag igen och ja börjar jobba kl 15. Sov från tolv inatt till 10 idag! Va riktigt toktrött!!!

Nej nu ska ja göra nån nytta innan ja ska duscha och bege mig mot jobb!

Halla balou                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0