Hamnade hos Katja igårkväll istället!

Körde till Landskrona igårkväll och beställde en ny tele från min kompis Katja ;) Blir en N 86 Nokia *ler* Nice! Får den på torsdag eller på fredag ;) Ska ha ett nytt nr till nu med ;) Så mitt nya nr kommer igång tidigast fredag ;) Riktigt snygg e den och har massa funktioner ;)

Fick en fin bild på henne och henners son Lucas igår med ;)



Riktigt fin blev bilden ;) Dem e så härliga och underbara både Katja och Lucas ;) Tack Katja för all hjälp med att hitta rätt tele till mig ;)

Har jobbat idag mellan 10 och 15 men nu e ja shos syrran igen och ja lär va här ett par timmar till =P Jobbar kväll imorn och på fredag sen jobbar ja hela lördag sen ledig söndag ;)

Har lagt ut lite roliga klipp på Youtube idag och innan i veckan ;) MalinOpel heter jag där ;) Så leta upp klippen där och ENJOY *ler*   Nej nu ska ja bråka med Dino lite ;)

Puzz            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0