Fina naglar igen ;)

Fick fina naglar igår igen hos Lutti ;) Tack Lutti! Hon e duktig på att fixa fina naglar ;) E tredje dagen idag som jag e ledig men nu ska ja jobba hela helgen dock sen på kalas då Mummo fyller 75 på lørdag direkt efter jobb ;) Mina naglar blev grymt nice alltså!!!



NICE ;)

Matchar min lila ring ;) Lila e min grej ;) I love purple!!!

Har mest tagit d lugnt annars nu dessa dagarna då a varit ledig, varit lite med syrran och yrat bla =P Har sovit tok dåligt inatt med så ja råkade sova 3 h nu på dagen! Va riktigt off!!! D gjorde nytta iaf ;) Har riktigt nice weather ute! Ca 13 plus grader och ingen vind alls och mini lite sol ;)

Come along spring!!! We need you!

Va tycks om årets vårskor? *asg*



Riktigt tokfula!!!

Måste hitta ett par vårskor till mig. Har inga alls =( Ska ta mig i kragen nu och duscha sen ut och fara ;)

Meow             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0