Då bor man i Stidsvig!

Har inte haft tid alls att blogga! Haft fullt upp med flytten till Stidsvig! Har nästan kommit i ordning här ;) Puh! Har bara varit flytt som gällt nu och att komma i ordning. Katterna känner sig som hemma och d e skönt! Har egentligen inte så extremt mkt att blogga om faktiskt.

Igår va ja i Munka hela dagen hos min bror som blev pappa den 9 Mars till lilla Lova ;) Hon e så söt och fin!!! Tog lite bilder igår på oss och på Lova samt min Liam med ju =P






Liam , Jag och lilla Lova ;)









Har mest bilder nu idag när ja bloggar =P 

Thorbjørn heter min kompis som ja bor hos nu. Har känt honom i många år så jag vet vem han är. Han kör lastbil i utlandet så han e sällan hemma i princip. E borta ca en vecka åt gången sen hemma några få dagar. Han bor i ett hus med 4 rum och kök så ja har ett eget rum ;) Flickrum med rosa väggar *ler* Just nu är han på skidsemester och kommer hem på söndag.

Ska blogga i princip varje dag nu igen för nu har ja lite tid igen ;)

Nu ska ja städa och fixa till mig, börjar jobba kl 14 idag!

Stisseland              c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0