Solat hela dagen!!!! Wiii!!!

För en gångs skull har d varit sol hela dagen när ja varit ledig!!! Överlycklig e jag! Har i princip bara varit ute och gottat mig i solen idag ;)

Först lämnade ja in min Vectra till Bilglasexperten för att byta framruta på min bil via försäkringen då ja hade ett stenskott sen 2 år tbx där som spruckit över halva rutan =P Fucking lastbil från MOTSATT håll som orsakade det!!! Men d e skönt att ha bytt den nu så nu e min bil tipp topp ;)

Låg hemma och solade sen efter ja hämtat minbil så körde ja till syrran och solade och gottade mig där och badade *ler* Dock bara 17 grader i poolen men d svalkade gott och d va inte så farligt kallt när man väl kom i faktiskt ;)

Har varit riktigt underbart fint väder idag och ja har bara njutit ute hela dagen ;) Tycker synd om Krille för han jobbar hela dagarna inne från 7 till 18 =( Han har med otur med väder så fort han e ledig =( Suck för denna så kallade sommaren =( Får bli Kreta sen i höst med Krille ;) Vi vill åka dit så d kommer bli av förr eller senare ;)

Fick lite färg idag i solen ;)



Hade en ful slö lånebil när ja lämnade in min bil för att få bytt ruta. D tog ca 5 h. =P

Sen har vi då trötta Dino ;)



Snart helg igen ju och då får ja snart träffa min härlioga Krille *ler brett* Han e så underbar Krille ;) Jag är ledig i 2 dagar till sen jobbar ja lördag och söndag =P Men Krille kan sysselsätta sig under den tiden ja jobbar ändå ;) Han e så gullig som e hos mig trots att ja ska jobba 7 h om dan i helgen! Längtar efter att få hålla honom i min famn och bara vara nära honom och känna hans puls slå och känna hans värme och kärlek ;)

Ska på begravning imorn. En kompis fru dog i hjärnblödning för 1 månad sen =( Ja e med som ett stort stöd till mina 2 vänner då dem ville ja skulle va där för dem så d e klart att ja ställer upp för mina vänner ju ;) Ja ställer alltid upp för mina vänner om ja kan. Är en hönsmamma och ja vill bara att min omgivning ska må bra!

Ja gör allt för den man som finns i mitt liv för ja älskar att se honom glad ;) Har gett lite smått och gott till Krille och än har ja gåvor kvar att ge till honom ;) Han fick välja en av mina modellbilder som han ville ha en förstoring på och den ska ja framkalla i dagarna och ge honom i en fin ram ;) Sen finns d fler gåvor men d e inget ja skriver ut här för nyfikna ögon =P *hehe*

Nej nu kallar sängen och katterna på mig ;)

Natt natt                      c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0