Snart får ja träffa Krille igen *ler*

Tiden går fort och imorn får ja treäffa min Krille Booty igen! ;) Saknar honom! Han e sååååå underbar! Är så glad att ja träffat honom då han förgyller mitt liv med hans närvaro ;) Dejtar varandra än och allt känns så himla underbart! Känns som om jag är i himlen så fort jag strålar ihop med Krille ;)

Man sjunker in i hans fina isblåa ögon och smälter av hans underbara fina leende med hans härliga skratt och sin härliga dialekt ;) Kniper mig själv då och då för att se om d e sant att ja hittat nån som honom och ja drömmer inte! Han brukar med knipa sig själv för att se så d e sant ;)

Syns det att jag är lycklig och mår bra eller?! *ler brett*



Längtar längtar tills imorn kväll då ja får träffa Krille igen och vara honom nära och bara hålla om honom ;)

Puss på dig Booty                                 c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0