Poolat i uppvärmd pool miss i nassen ;)

Hade en riktigt rolig kväll i förrgår ;) Våldgästade Stellan en killkompis hemma hos honom och badade i hans uppvärmda pool miss i nassen ;) Hans hus e underbart stort och fint på över 300 kvm och en grymt härlig pool ;)



Igår hade ja en riktigt rolig förmiddag med Linus, Jesper och Linus kompis Joppa ;) Ja körde Jesper till tandregleraren och dem andra 2 följde klart med ;) Hade kul i Hbg på söder. Hoppade igenom vattenstrålarna som spruta upp från marken där och blev tokblöta och ett gäng äldre damer skrattade som bara den åt oss *haha* Ja brukar kunna roa nån ;) Sen begav vi oss till Systembolaget för att handla lite till midsommar.



Hur gammal är denna mannen tror ni? Får han köpa ut på systembolaget? Gissa gärna ;)

Sen hamnade jag och Joppa i hoppeborgen utanför Max vid Väla =P Haha! Vi hade riktigt jävla kul på bara 4 timmar!!! Tack Linus, Jesper och Joppa ;)

Sen blev d jobb kl 15 till kl 20 sen begav ja mig till Kristianstad ;)

Skriver nästa vecka om helgens bravader *ler* Säger inte mer än så *ler brett* Men min mon´bil kommer va avstängd mesta dels av tiden i helgen iaf *hihi*

Fundera på den ni på vart jag och han ska nånstans ;)

GLAD MIDSOMMAR                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0