Midsommar i Tylösand ;)

Fredag dag körde jag och Krille till Tylösand ;) Underbart fint väder så vi sa att vi kör dit hela helgen och firar midsommar där ;) Så jävla underbart fint och mysigt där e!!! Sov första natten i min bil. Eller ja, Krille sov. Ja kunde fan inte somna! Gick icke alls! Va vid bilen vid halv fem på morgonen och gick upp till stugan till hans pappa vid nio tiden och JÄVLAR va bakis jag va då! Drack midsommar och blev duktigt full! Har inte varit full sen midsommar 2006!!! Fi fan va ja mådde skit halva dagen! Inte förrän till kvällen ordnade d upp sig för mig!

Första kvällen solade vi på Tjuva hålan där vi hade min bil. Satt där och drack och solade och njöt av d fina vädret. Krille va en duktigt förvirrad levande gps mitt i allt! Han tyckte vi skulle ta en genväg genom en skog till min bil och vi gick klart vilse i den här skogsdungen så till slut fick ja fråga folk efter vägen när vi kom fram till ett hus! Haha! Vi va på helt fel håll! Hehe =P Han som varit där sen barnsben och hittade *hihi*











Sen på kvällen gick vi på "Leifs Lounge" och partajade fram till tre på natten ;) Fi fan va kul vi hade! Haha! Satt på en restaurang och åt då Malin fick för sig att dra av kycklingfilen från spettet med gaffeln men istället sköt hon ut salladen över hela bordet *asg* Fan va vi garvade åt det!!! Runda och goda under tofflorna som vi va!

Dag 2 va ja riktigt bakis! Låg på stranden typ hela dagen på lördagen och bara gottade oss ;) Vädret denna dagen va underbart då med ;) Vi checkade in på hotellet vid 17 tiden och fixade lite på rummet sen gick vi ner till spa avdelningen och jag badade ;) UNDERBART skönt! Åt en riktigt god räkmacka där innan vi gick vidare ut igen till "Bettans bar" där vi mötte upp några vänner till Krille ;)

Blev sen duschen och göra sig fin inför kvällens bravader ;) Blev att vi först satt vid min bil med stereon igång då den va parkerad centralt så lyssnade vi på skön musik och satt och festade där med Krilles vänner ;) Blev utgång vid 01.30 tiil samma ställe som kvällen innan ;) Denna kvällen drack jag bara en cider och ett glas vin typ. Ville va ganska redig när ja skulle köra hem oss dagen efter dvs söndagen.

Även denna kvällen va riktigt rolig men fan va sletna vi va!!!













Tuff kväll blev även denna kvällen! Kom i säng kl fem på morgonen sen upp kl nio på morgonen för att äta frulle på hotellet och bada lite på spa avdelningen innan vi checkade ut och lade oss på stranden för att sola ;) Duktigt jävla off har jag varit hela denna dagen i gassande sol! Men shit vilken underbar helg ja haft här i Tylösand *ler*











Sån här rolig midsommar har ja inte haft sen ja va tonåring!!! Riktigt jävla kul hade jag! Tack Krille för en underbart härlig helg ;) Fin färg har man fått i helgen och varit på nya upptäcksfärder *ler* Denna helgen kommer ja ALDRIG att glömma!

Glömde nämna att ja fick en riktigt fin tunika av Krille i ljus lila färg som ja får lägga ut en bild på här i dagarna. Den satt perfekt!

Nej, nu e ja så trött och klockan e bara halv sju! Har sovit utan att ljuga ca 5 h denna helgen så d e inte så konstigt att ja e tok trött!!!

Hasta la vista                        c",)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0