Krille e så jävla underbar!

Så lycklig och glad som jag är nu har ja nog ALDRIG varit i hela mitt liv som jag e när ja e med Krille *ler* Han ger mitt liv en mening och förgyller min tillvaro ;) Är så glad att vi träffades!!! Vi har så fruktansvärt roligt ihopa och hittar jämt på saker och ting och är väldigt lika varandra! Kan det bli bättre än såhär tänker jag för mig själv och d blir bättre och bättre för varje helg som går med Krille ;) Är tredje helgen nu som vi dejtar och ja lever på lyckorus och mys med Krille *ler brett*

Vart har du funnits i hela mitt liv Krille?! Gör ont i hjärtat varje gång vi skiljs åt =( Men sen mår ja bättre när ja vet att vi ska ses varje helg och ha mys och roligt ;) TACK Krille för att du är den du är och TACK för att du gjort mig till världens lyckligaste kvinna!!! Är sjukt så mkt känslor ja har för honom efter bara 3 veckor men han e bara en sån underbar kille att ja knappt tror att det är sant!! Både han och jag nyper oss själva ibland för att se om det är sant!!! Och nog e d sant alltid *myser*

Helgen som gått nu va underbar med Krille och med hans vän Andy som va med honom denna helgen ;) Fredags så grillade vi och hade mys. Lördagen blev ut på den grymma puben "Murphys" i Åstorp *haha* D va en pub utan dess like! Krille och Andy hade skrattat sig fördärvade där inne pga det ena efter det andra *asg* Och ja förstår dem att dem skrattade kan jag ju säga!!!

För d första så hade dem ingen meny på stället ( d va även ett steakhouse ) sen serverade dem fisk med ostfyllning?! *wtf?!* Dem va rumänier så d e kanske ngt dem gör i sitt hemland. Tog bilder på den enda menyn dem hade =P





Vi spelade elektronisk dart där ett par omgångar innan vi begav oss hem till mig ;) Andy ville inte va med på bild så d blir bara biulder på mig och Krille nu här ;)



Visst är han fin min Krille *ler*



Ska fira midsommar hos Krilles kompis Andy och hans tjej Linda i Osby ;) Andy va han som va med hit till mig denna helgen. Sen helgen efter ska ja och Krille till stugan i Tylösand och ha mys hela helgen om vädret tillåter *ler brett* Längtar redan tills helgen kommer så ja får träffa min Booty igen! ;) Ska till honom på torsdag kväll efter jobb med kisarna och ja kör hem måndag morgon ;)

Krille fick en förstoring på en modell bild på mig nu i helgen och en plånbok ;) Älskar att skämma boot han ;)

Tack än en gång Krille & Andy för en helt underbar helg!!! Kan inte förklara i ord hur mycket Krille betyder för mig och gör mitt liv helt underbart!

Puss på dig Booty                                     c!,)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0