Hade en UNDERBAR födelsedag igår ;)

Hade en riktigt skön och härlig dag igår på min födelsedag ;) Jag och syrran va först i HBG och tog modellbilder på "15 Minutes" och där blev riktigt många bra bilder på oss så vi köpte alla ;) Tog parbilder på oss två med ;) Fan va kul vi hade där och vi va själva i studion då d va student och d va riktigt skönt ;) Kommer lite bilder här ;)



Koftan är Saras så den vet ja inte vart den är köpt =P Klockan är av märket "Baby Phat" som e köpt p "Juvelen" i Hyllinge samt armbanden med i silver ;)



Halsbandet och armbandet på denna bild är köpt från : www.pieceofsoul.se
Riktigt duktig kvinna som gör dessa smycken med äkta silver och äkta ädelstenar ;) Dem blir så sjukt fina och udda! Inga smycken e likt ngt annat! ;) Den vita tröjan jag har under koftan e köpt från butiken " Flash". Koftan e köpt på "Cassels" och kjolen från "Espirit".



Både kjolen och linnet här e köpta på "Espirit" Mib D&G klocka e köpt på "Juvelen" i Hyllinge.


Fick många många fina bilder ;)

Här kommer en på mig och syrran ;)



Syns vi e syskon va?! Skiljer knappt 1 år mellan oss ;) Ja e född 11 Juni 1981 och Kajsa 1 Juni 1982 ;) Så vi e tvillingar utan att ljuga *ler*

På kvällen hade vi sen familje fest med några få vänner då vår familj e stor nog med respektive! E liksom 6 helsyskon så d blir en hel del folk! Hade riktigt roligt på vår fest med ;) Bjöd på nypotatis och kassler ;) Mums! Kommer lite bilder från festen igår här med ;)

I bakgrunden ser man Lina fjanta med Roger och på bild syns Mummo och Mamma ;)


Blev några glas vin och några cider för min del bara ;) Jimmy blev tokfull annars va d en lugn och sansad fest ;) Linus lyckades dock välta ut vin i både sovrummet och i vardagsrummet =P *haha* Hans klantighet brås på mig och Kajsa *ler*

TACK ALLA FÖR EN UNDERBAR DAG IGÅR OCH TACK FÖR ALLA PRESENTERNA!!!!!!

Ska iväg på en andra dejt till Krille idag och ja stannar hos honom tills imorn *ler* Han va här hela förra helgen så nu e d min tur att komma till honom i Kristianstad ;)

Happy Birthday                             c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0