Andra lediga sköna dagen ;)

Vädret igår va inte lika fint =( Va på begravning igår då Maggie begravdes. E så hemskt att gå på begravning! Ställde upp för Erling & Jimmys skull för att va ett stöd åt dem då dem betyder mkt för mig. E riktigt bra vänner och Erling tyckte ja skulle va med då ja får dem båda på gott humör jämt ;) Är alltid kul att höra men ja e alltid glad och positiv och öppen så alla brukar gilla mig ;)

Några bilder från begravningen kommer här.





Begravningen va riktigt fin ;) R.I.P. Maggie.

Hade min fina lila klänning på mig som ja fått sy ut vid brösten då den inte gick om vid min byst =P



ÄLSKAR denna klänningen ;) Ska ha denna på mig på midsommar då jag & Krille ska va i Osby hos Andy & Linda ;)

Krille och Andy kommer hit till mig denna helgen så om några timmar e dem här *ler* Saknar Krille!!! Han e så underbar på alla sätt och vis ;) Har 2 st presenter till honom idag med ;) Älskar att skämma bort den ja gillar ;)

Träffade syrran en sväng i HBG igår nere vid piren ;) Jag och Jimmy körde ner till stranden en sväng och snackade skit.



Dino såg rolig ut när han gick på dem stora stenarna =P Haha!

Såg en  grymt fräck lastbil i Hyllinge igår med ;) E inte så glad för lastbilar då dem vi har i Sverige e fula =P Men denna modellen gillade ja skarpt!!!





Läcker va? ;) Vilken jävla hytt han har i lastbilen!!!

Kunde knappt röra mig imorse när ja vaknade och här va orsaken =P



Kass bild men blir så när man e nyvaken och mobilen trillar ur händerna =P Haha!

Nej nu ska ja dammsuga och fixa fint tills Krille kommer och duscha *ler*

Bootylicious                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0