Road Trip med kisarna än ;)

E ute och far med kisarna än ;) Hamnade i Osby igår efter ja varit i Hässleholm och i Örkelljunga. Pratade med Linda, en av mina brödrars flickvän. Va där ett tag sen körde ja till Älmhult till Christian och sov där med mina kisar ;)

Finns så många roliga namn på små orter ute i skogen och här kommer en som ligger här i skogen i småland ;)



Sen vaknade vi imorse vid halv åtta att Hairry boy skrek och skrek och då va d dags för henne att föda kise ungar så man va lite barnmorska vakt ;) Hon fick 3 st fina söta kisar! Halv åtta kom första sen kl åtta kom nr två och halv nio kom nr tre ;) Den med mest vitt kom först sen kom den med lite mindre vitt som nr två och till sist den som e helt mörk ;)





Njuter riktigt mkt av min semester ;) E runt lite här och var och njuter av vädret och alla mina vänner som jag är hos ;) UNDERBART!

Nej nu ska ja ut och njuta av vädret med kisarna ;)

Simma lugnt allijoppan                     c",)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Härligt med små kissar, skönt att allt gick bra. Njut av värmen, snart är det helg och då kommer väl regnet ;-)

Fredrik

2010-07-23 @ 11:04:10
Postat av: Fredde

Hur går det med katterna ??? Hoppas alla mår bra, hade varit kul med någon ny bild snart. Full rulle kan jag tänka mig, med massa bus. Blir snart åtminstone :)

2010-07-29 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0