Nu e Lova döpt ;)

Söndagen blev d dop för Lova Maire Alma Gullberg ;) Jag och syrran e faddrar och Lutti är Gudmor ;) Lova va snäll i kyrkan och hon nästan somnade =P Men hon e alltid snäll tycker jag och hon ler väldigt mkt ;) Hon e så söt lilla Lova ;) Tog inte så många bilder dock på dopet och efter, blivit dålig på att ta bilder nuförtiden tycker jag =( Men här e några bilder ;)



Hela vår familj tog upp en hel del bänkar i kyrkan ;)



Denna fick Lova av mig samt ett guldhalsband med en nyckel och ett hjärta som ja inte tagit nån bild på =P



Annars har d inte hänt så mkt mer dessa dagarna mer än att ja kopplat av i värmen då ja va ledig hela helgen ;) E så skönt att kunna koppla av ibland! har jämt att göra annars tycker jag =( Tiden räcker inte till känns d som och nu jobbar ja heltid då en kollega har semester i 2 veckor sen går ja på semester i 2 veckor ;) Har inget alls planerat utan ja ska ta en dag i taget ;) Har hittat boende till Voxen med ;) Han ska bo hos grannen där han blev upphittad. SÅ glad ja blir att ja hittat hem till honom!!! Han går inte överens med Calibra alls nämligen =( Ska hälsa på honom imorn och prata med den nya ägaren ;)

Va d gäller mig om hur jag mår så mår ja inte på topp alls nu =( Varken i kropp eller själ =( Inget känns kul och allt e bara så himla jobbigt =( E aldrig nere på sommaren annars men nu e ja riktigt nere =( Vet snart inte vad ja ska ta mig till =(

Saknar en viss person oerhört mkt                                c",)

Kommentarer
Postat av: ??

jonas?

2010-07-07 @ 12:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0