My new look ;)

Idag rök mestadelen av mitt hår av ;) Va så trött på d blonda slitna håret och kände mig så ofräsch! Underbart skönt va d att få av det ska ni veta!!! Luftigare och finare hår ;)

Före och efter bild kommer här ;) Tack Nejia för klippningen ;) Du e grymt duktig *ler*





Blev riktigt riktigt nöjd med min frisyr ;)

Snart HBG festivalen så då blir d utgång och partaj i min nya look och i fina kläder *ler*

Hälsade på en kill kompis i Västra Karup igår och sov där tills idag. Har lärt känna honom via hans föräldrar när ja körde Hemglass. Vi gick på samma skola på gymnasiet men då kände vi inte varandra ;) E så kul att träffa nya vänner ;) E så social av mig så ja har lätt för att få kontakt med allt och alla ;)

Sitter hos syrran och hennes sambo nu och njuter i den varma sommar värmen så här på kvällningen ;)

Kramizar                                       c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Snyggt!! skönt med kortare hår nu när det är varmt ute. ha en trevlig kväll ute :)

2010-07-28 @ 21:06:23
Postat av: Malin

Tack ;) Ja jag blev helnöjd ;)

2010-07-29 @ 10:59:43
Postat av: Fredde

Tycker jag du skall vara, blev jättesnyggt.:D

Fina bilar du haft/har, är själv lite biltokig. :) Underlättar..

2010-07-29 @ 15:10:02
Postat av: Malin

Vem är du då Fredde? Känner ja dig? ;) Blir nyfniken på vilka som kollar min blogg jue =P

2010-07-29 @ 16:44:22
Postat av: Fredde

Ja vem är jag,:) skicka ett mail så skall jag berätta. Lägger inte upp det här.

2010-07-30 @ 13:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0