Ledig hela helgen i värmen ;)

Ska bli 30 grader varmt i helgen och d ser ja fram emot då ja ska ligga och sola och bada *ler* Dop på söndag dock men lördag kan ja njuta ordentligt ;) Livet e bara så underbart när man e singel på sommaren i värmen och kan njuta var som med vem som ;) E kul att lära känna nytt folk ju *ler* Man blir en erfarenhet rikare för varje ny människa man träffar ;)

Ikväll blir d bara lugnt och förmodligen ngt mys *hehe* Ska bara njuta hela helgen ;)

Denna veckan har inet hänt så mkt mer än jobb och va ute och njuta ;) Va d gäller Krille så e vi vänner och inget annat. Vi har riktigt kul ihopa och trivs med varandra men på ett vänskapligt sätt.

Känns som om denna sommaren kommer att bli helt underbar med flörtar och mys och kanske hittar man nån Mr Right ;) Letar dock ej utan sker d så sker d men ja ska njuta riktigt av singel livet och mingla och hitta mig själv så kan ja må bra fullt ut ;) Ska sluta röka så fort ja e på topp igen ;)

Körde ner till en killkompis som bor i Tommelilla häromdan med och blev där över natten ;) Han hade trist så ja kom och livade upp hans värld ;) Va många år sen vi sågs! Går alltför långt mellan träffarna med många vänner. E så svårt med när man har så många vänner med! Men ja försöker göra mitt bästa iaf ;)

Hade grillkväll hemma igår med Mille, Jörgen och Jimmy så d  händer alltid ngt i mitt liv *ler*



Gillar silver och stål smycken nu när man har fått lite brun färg på sig ;) Utan smycken skulle ja förmodligen dö! Älskar smycken! Helst guld men silver gillar ja med ibland.

Jag och Zazzi blev fångade på bild igår ;)



Vad tror du hände häromdan när ja va ute och körde i godan ro? JO! En jävla duva sätter sig i mitt ena plastgaller i fronten!!! Arg ja blev då!!! Jävla tur för duvan att bilen inte fick, bula eller spricka. Va bara gallret som hoppade in en bit. Bild på duvan i fronten ser ni här nedanför *arg* Tur för duvan att den dog! Djur gillar inte mig på vägen alltså =P Vildsvin, rådjur och duva! Daniels hund satt fint i min bil med när ja va hos honom i Tommelilla ;) Sen har vi syrrans och hennes sambos pool på sista bilden ;)



Simma lugnt allijoppan i helgen och gör inget som inte ja skulle göra *haha*                       c",)

Kommentarer
Postat av: JG

Singel, nä det stämmer väl inte :)

2010-07-02 @ 18:41:56
Postat av: Anonym

Jodå, singel e jag! ;) Har dock ett litet krossat hjärta =(

2010-07-05 @ 19:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0