Fredag och nu e man i Hässleholm ;)

Nu e ja hos Björn i Hässleholm med mina 2 kisar ;) Vi va här i tisdags med tom onsdag ;) Som vanligt har vädret varit hett och smått kvavt ute. Men vi e aldrig nöjda  =P

Till en ny positiv sak ;) Ja har inte varit sugen på att röka senaste veckan så ja har slutat ;) Tog en cigg imorse men d va inte ngt gott så nu skiter jag i det ;) Hoppas inte ja blir tokfet bara! Då e ja tvungen att börja röka igen! Blir ja tjock så vet ja inte va ja ska ta mig till och ja äter väldigt lite och relativt nyttigt så ja hoppas att ja kan hålla vikten nere och gå ner ännu mera!

Tog några få bilder på en kise unge i min hand igår ;)



Hamnade på en fest igår i Delary hos vänner till Christian ;) Hade riktigt kul där ;) Ja va den enda nyktra iaf men ja hade riktigt kul ändå som vanligt ;) Lite partybilder på gänget här ;)



Natten slutade med att vi va 5 st som gick in på det gamla pappersbruket i Delary. Kusligt ställe som varit igenbommat i många år och kl tre på natten skulle klart vi in där! Dem försökte skrämma mig och Therese men vi höll oss någorlunda lugna. Men där va riktigt creepy! Man skulle lätt kunna spela in en skräck film där iaf!

Sist men inte minst så kommer här en ego bild på mig från igårkväll ;)



Nej nu ska vi se Polis skolan och mysa med kisarna och förhoppningsvis så somnar man i god tid! Somnade vid sex tiden imorse och vaknade och gick upp vid 14 tiden =P D va en tuff natt! Hahaha!

Choose or loose                          c",)

Kommentarer
Postat av: från firstdate

hej du har skrivit till mig på firstdate.. men det är så att jag inte kan svara på nånting där för jag inte är guldmedlem.. det skulle vara kul att veta lite mer om dig och var du skrev till mig också..

som sakt jag blev intresserad av dig när jag läste på din sida där på firstdate också!! skriv till mig på msn eller skicka mail på [email protected].. du kan söka mig på firstdate på dvd så kan du se vem jag är.. kram

2010-09-03 @ 13:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0