Delary kisarna blir en vecka idag ;)

Körde till Christian igårkväll och sov här ;) Såg Eden Lake igår, en skräck film som va riktigt bra ;) Annars har vi bara tagit d lugnt och skönt ;) Har kelat med dem små kisarna med och självklart har ja nya foton på dem små liven *ler*











Dem e bara SÅÅÅÅÅÅ underbart söta dem små liven!!! Vill ha känsla!!! Där e en som e större än alla dem andra och den ska Christian behålla tror han ;) Ja tycker han ska behålla Tiger den som e helt mörk tigrerad ;)

Då blir d HBG festivalen imorn och festa loss och vända upp och ner på HBG *ler* Har inte varit ute på år och dag så d ska bli riktigt kul ;) Blir singel för fest med pågar sen utgång i vimlet och i dimman ;)

Meow                                   c",)

Kommentarer
Postat av: Fredde

Så gulliga, ganska lugna fortfarande. Den i mitten påminner om Miro, min katt. 2 år nu i aug. :) Får firas, med vad vet jag inte för han tycker bara om torrfoder.... Men får lösas.

2010-07-30 @ 13:52:18
Postat av: Fredde

Hoppas det var kul i Helsingborg igår. Du undrade vem jag var? Biltokig kille/man på 40 somrar, bor nere på söderslätt i hus. Känner mig inte än :) . Men kanske framöver.

2010-07-31 @ 16:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0