Shit vilket busoväder vi hade igår med snö och blåst!

Körde till jobb kl 09.00 igår morse och då snöade lite lagom och vägarna va bra mm men sen när ja slutade jobba vid halv fem va d full storm ute och snö! Kunde knappt hitta min bil i all snön som hade yrt upp på alla bilar mm på parkeringen! Och riktigt jävla kallt va det ute med! Fi fan! Att sen köra hem va inte kul alls, tog en hel evighet att köra hem. På vägen hem låg det bilar i dikena och en buss va med i diket precis innan Kågeröd. Men jag kom hem oskadd ;)

Vaknade vid 04.00 inatt och kunde fan inte somna om så ja låg och vred mig till sJonas kört til jobb vid halv sex och då gick jag upp. Kollade på tv 1000 på "Mallrats" ( riktigt grym film där Jay & Silent Bob e med i ) och sen på "Mina jag och Irene" ;) E inte trött alls nu heller. Hoppas ja e trött sen ikväll, va inte trött när vi gick och lade oss igår heller.

Tänkte ta lite bilder på ovädret igår men mitt finger frös fast på avtryckaren så d blir inga snö bilder. Gillar inte snö ändå =P

Fick lite fina bilder på mina kisar idag och igår ;)







Mina fina små hjärtan e dem *ler*

Ska städa nu sen duscha sen blir d jobb!

Hajdå             c",)

Kommentarer
Postat av: Erik Grönwall Fan

kika gärna in min fan-blogg! :)

2010-02-02 @ 09:36:31
URL: http://erikgronwallonline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0