Ännu mera tråkig snö =(

Har snöat mer inatt =( Usch! Jaja, får la stå ut med det! Fick en bild på min Turbo häromdan nu i helgen som ja ska slänga ut här ;) Tappade 2 naglar med nu idag, d e dumt =P Får väl slipa ner alla nu då =( Shit happens!



Han e så fin min Turbo ;) Alla mina 4 hårtussar e så fina ;) Jonas köpte godis häromdan med, bild kommer här! En bild säger mer än tusen ord ;)



Mums goda är dessa Peace märkena med jordgubb och lakrits ;) Han köpte även en hel låda med sån nötcreme! Ska ringa försäkringsbolaget så fort ja bloggat klart tänkte jag så ja får d gjort ;)

Börjar jobba kl 12 imorn och slutar kl 20 så blir en långtråkig och trist dag =( Början på veckan e dryg plus att d e Januari månad och INGEN har pengar i princip =( Man får göra d bästa av d hela och jobba på och sälja så mkt man kan till kunderna och d gör vi alla 3. vi e duktiga allihopa och trivs riktigt bra ihopa ;)

Haj haj                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0