Aj som fan!

Ja har gjort det ännu en gång! Tok bitit mig själv i tungan! D bara sipprade blod! Men blod smakar gott, järnigt och gott *mohahaha* Är nog fan en vampyr alltså =P Skämt åsido ;) Men idag känns d mkt bättre i tungan. Japp, ja tog självklart bild på min tunga igår!



Ännu en dag med snö och kyla =P Halkade i snön på vår altan innan idag när ja hade hämtat tidningen! En st Calibra min äldsta katt smet ut när ja kom in efter att ha hämtat tidningen så ja sprang efter i bara sandaler och nattlinne och trillade pladask på altanen och jävlar va ja frös!!! Fick tag i Calle för han blev helt ställd av att gå i snön *haha*

Har haft tokmys med Zazzi gumman och nu har ja tokmys med Calibra ;)

Min Zazzi ;)



Min Calibra ;)



Mina fina små underbara huliganer *ler* Dem hade lyckats välta ut en mini kruka med jord inatt med =P Händer sällan att dem välter saker men ibland så! Dem får sina söta härliga dampanfall *hihi*



Dem e så lika Zazzi och Calibra ;) E ju trots allt mor som ligger upptill och son som ligger nertill ;)

Ha en isig dag             c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0