Syrrans tatuerade ögonbryn =P

Japp, ni läste rätt. Min syrra fick damp och ville tatuera sina ögonbryn. Hennes e så ljusa så hón ville ha såna man slapp färga och fixa med. Mina e med tok ljusa men ja färgar mina, e dags nu igen men ja har inte haft tid och orkat bara =P Blev helt ok med hennes bryn. Tyckte bara att dem fick för mkt uppåt men allt e en smaksak ;)



Jag klippte mig igår med. Skönt för d behövdes!!! Ska ta en bild på hur d ser ut nu och lägga in en före och en efter bild i bloggen sen idag eller imorn ;) Tack Nejia för klippningen ;) Hon jobbar extra hos oss på Juvelen och går frisör linjen och tar studenten nu i sommar. Duktig och trevlig är hon ;)

Ha en nice dag                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0