Sista veckan nu med heltidsjobb

Då va jag inne på min sista vecka nu med heltid. Isabelle kommer tbx på torsdag och börjar jobba igen ;) Har varit riktigt skönt att jobba så mkt ;) Vill ju jobba heltid och ja söker jobb hela tiden så fort det dyker upp ngt intressant! Men dock så växer inte jobben på träd inte =( Men ja gör mitt bästa iaf! Pengar ställer till så mkt bekymmer alltså! Min högsta önskan är att jag hittar ett heltidsjobb snart! Plus att ja helst ska trivas riktigt bra mned det klart ;)

Har varit full rulle nu hela helgen efter fönsterbytena. I lördags va Anders och Veronica här och lekte med oss ;) Sen igår va Putte och Emma här. Jonas hjälpte Putte med att sätta lister runt fönsterna och isolering mm. E lite småfix kvar nu med fönsterna. Ska på en plåt med utvändigt vid varje fönster sen.

Har haft en trevlig helg med trevligt sällskap ;) Har kommit av mig riktigt mkt med att ta foton så ja får skärpa mig nu lite =P Gillar mest att jobba kvällar men e faktiskt skönt att va hemma och ta d lugnt på kvällarna med ;) E ingen direkt morgon människa så ja jobbar hellre kväll om d går ;)

Har inte hänt så mkt mer nu i helgen faktiskt. Denna veckan jobbar jag alla dagar förutom söndag. Jobbar dock bara 3 h på lördag så d e inte så farligt ;) På torsdag nu den 11 Februari så har Familia öppet till 22.00 ;) E inför Alla Hjärtans Dag ;) Butikerna har lite extra erbjudanden mm ;) Vi på Juvelen har bra erbjudanden då med så kom bara förbi och shoppa loss till din Valentine *ler*







Vauxhall flyttade hem till Putte igår så vi får se hur han trivs där ;) Saknar honom här hemma men ja gör detta för katternas bästa. Dem bråkar ofta med den lilla stackaren så vi försöker att ha honom hos Putte och trivs han så får han bo där ;)


Nej nu ska ja krypa ner i soffan och koppla av lite ;)

Disco disco good good                          c",)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0