Sista veckan klar nu med heltidsjobb

Ja då har man jobbat massa nu i 3 veckor. Ska bli skönt att se lönelappen ;) Händer inte så mkt mer här annars. Va på en födelsedagsfest igår hos Veronica och satt där i 4 timmar typ. E inga fest typer nån av oss direkt. Beror på va d e för slags fester med. E d en lugnare tillställning så e d helt ok ;) Gick bra igår men folk började bli jobbiga efter ett par timmar =P Saknar inte direkt supandet mest umgånget ibland som finns på fester. Har kul utan sprit ändå ;)

Har varit en bra vecka på jobb med försäljningen. E mkt pga Alla Hjärtans Dag som är idag. Många killar som varit inne och köpt ngt fint till sin tjej,sambo eller fru ;) D e gulligt ;) Men e kul att få ngt fint helt apropå vilken dag som på året;) Har nog aldrig fått ngt fint på Alla Hjärtans Dag faktiskt =( Ja e väl inte snäll nog eller ngt antar jag =(

Älskar att ge fina ting till människor i min närhet men e trist när man aldrig får igen =( Så nu har ja gett upp hoppet, ja ger inte ngt till nån utan gensvar. Älskar att få ngt fint tbx med ;)

Igår hade hela Familia strömavbrott i en timme mellan 10 och 11. Va tydligen några strömledningar som brunnit lite fick jag höra. Sen blev d lite mer avbrott då och då. 14 butiker hade helt stängt igår då dem inte kunde få nån ström alls. Trist just en helg och just denna helgen! Fy va dem måste förlorat pengar! Undrar om butikerna lyckats öppna idag. Vi hade iaf tur som kunde ha öppet som vanligt förutom mellan 10 och 11. Får mer info på måndag om va som skett under helgen. Dem slungar bort snö från taken på Familia och ja lyckades knäppa en bild på det häromdan ;) Lokalt snöfall i Hyllinge *ler*



Är inget vidare alls med kärleken här heller ovanpå allt så vi får se vart detta leder mig, oss. Vi snackar och funderar lite på våra brister mm så får vi se va vi kommer fram till helt enkelt. Huvudsaken e att vi faktiskt e vänner och inte e ovänner iaf ;)

Har tagit slut mellan riktigt många nuförtiden alltså! Denna krisen påverkar allt och alla mer eller mindre =( E riktigt trist att pengar ska styra så jävla mkt! E svårt att hitta vänner med som man kan lita på fullt ut med allt man berättar för dem i god tro. Har ja blivit tillsagd att inte säga ngt till nån så gör ja inte det heller utan håller d för mig själv. E så svårt att hitta en kompis man kan prata med allt om. Men en kompis e bra som jag har och det är min Putte ;) Han har alltid ställt upp för mig och pratat med mig och lyssnat ;) TACK PUTTE! ;) Finns fler bra vänner klart i mitt liv men Putte e den bästa ;)

Ska ha hårinpackning idag och fotbad tänkte jag och bara ta hand om mig själv ;) Skulle vilja göra öronljus med så ja får se om ja kan hitta en medhjälpare som kan hjälpa mig med ljusen ;)

Purrrrrfect                            c",)

Kommentarer
Postat av: maria

Du kan prata med mig med, vet du om :)

jag e duktig på att hålla hemligheter :)

2010-02-15 @ 13:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0