Se upp för en rullande URP!!!!

Haha! Glömde skriva att jag och syrran va och handlade middag på Maxi i Hyllinge igår och när vi va på väg ut så hörde syrran ngt vagt i högtalaren ngt om URP 115. Hon frågade va mitt regnr va och d stämde med numret hon hörde så d blev bråttom ut! Klant Malin hade lagt bilen i friläge och glömt dra handbromsen!!! D kunde gått illa! Men som tur va så va där nästan inget folk på Maxi och bilen hade bara rullat rakt ut typ en bil längd! Shit! Kan man ha sån tur i oyuren?! Märkligt inte min bil blev påkörd nu när allt annat går emot en jue =P

E så tankspridd nu med allt i mitt liv så ja har glömt dra handbromsen helt enkelt! Usch, d har ja lärt mig en läxa av nu iaf!

Rolling rolling rolling                  c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0