R.I.P Turbo 050310-100225

Min älskade Turbo klarade inte livhanken =( Han fick somna in stilla och fint igårkväll kl 17.00 =( Han mådde inte alls bra och ville inte kissa eller äta eller ngt alls... Blev för mkt med honom med sanden i urinen och kristallerna och allt att han gav upp och ville inte mera. Det enda han gjorde i 5 timmar igår när ja va hos honom var att lägga sig i mitt knä hela tiden och bara ligga livlös och känna sig trygg med mig. Han tvingade sig själv att kravla upp i mitt knä hela tiden mellan mitt springande på toa och snytande. Man såg på honom att han verkligen inte ville mera.... *gråter*

Usch va d e sorgligt att mista ett djur som står så nära en =( Fy va hemskt det är! Han va speciell min Turbo. Han låg alltid i såna konstiga ställningar på soffryggen och jagade skuggor ;) Han älskade när ja va i köket och tömde diskmaskinen eller fyllde den och hjälpte mamma med det ;) 

Min älskade Turbo har det bra nu iaf ;) Va för hans eget bästa som han fick somna in. Han ville och kunde inte kissa och han hade ingen livsgnista alls igår... Usch va ja grät och grät och syrran grät med mig... 

Fick några sista bilder på min älskade Turbo igår med... 



 



















Mot sista vilan sen här i sin kista =( Tack för dessa nästan 5 åren du gav mig med glädje, kel och sällskap ;) Du kommer alltid finnas i mitt hjärta älsklings Turbo! Alla andra kisar här hemma hälsar till dig Turbo! Zazzi, Calibra och Vauxhall saknar dig med grymt mkt och hälsar att vi ses i Nangijala *ler*

Skaffa ALDRIG husdjur om ni inte vill gråta i en evighet d är ett tips mina vänner! Har 3 st till ja ska behöva gå igenom när deras dag väl kommer vilket ja hoppas ligger lååååångt fram i tiden!!! Tack alla mina vänner som ställt upp och stöttat mig och ett speciellt tack till min älskade syster Kajsa som har ställt upp med att följa med mig till Turbo varje dag och som höll mig i handen när han somnade in! Tack syrran!

Saknar ord för hur ont d gör i mig just nu.... Önskar att du kunde bli botad gubben och ja gjorde allt ja kunde för dig och veterinärerna va riktigt duktiga och hjälpsamma! Tack till Helsingborgs Djursjukhus för allt!!!

Håller på att skriva en dikt till dig Turbo så den kommer ut på min blog så fort den är klar ;)

Vi ses i Nangijala min älskade Turbo                             c",)

Kommentarer
Postat av: Michelle

usch jag gråter när jag läste din blogg:( jag vet hur det är.. det är ett år sen jag fick avliva mina två älskade hundar samma dag:( jag vet hur det känns:(

2010-02-26 @ 23:17:02
Postat av: Lutti

Jag beklagar verkligen Malin. Jag vet hur det känns och vad du går igenom. Smärtan kommer blekna, försvinner aldrig men det blir lättare.



Tänker på dig!



Många kramar

2010-02-27 @ 10:38:18
URL: http://www.lightningpre.se
Postat av: maria

Jag vet hur det känns men turbo har det bra med min katt simba nu :) kan dom busa tillsammans! <3

2010-02-27 @ 11:21:32
URL: http://onlymaaria.blogg.se/
Postat av: jonas

r.i.p

2010-02-27 @ 16:43:28
Postat av: MalinOpel

Tack mina underbara vänner!!! Ja d e inte lätt men d blir lättare så småningom. Tiden får läka alla sår! Blir lättare för mig nu då ja får hem min älskade Turbo tack vare Jonas ;)

2010-03-01 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0