Jaddi jaddi jadda

Kom inte på nån rubrik =P Har bara jobbat idag som vanligt och ja fick in en bra och stor beställning idag *nice* E kul att få lön för mödan ;) Har inte hänt så mkt mer annars idag faktiskt. Städade när ja kom hem och slängde igång en maskin tvätt och vattnade alla mina växter ;) Har typ 40 - 50 krukor med växter i vårt lilla hus =P Skulle kunnat öppna en blomster butik typ med pynt som ja med har en del, dock d mesta nerpackat. Har mkt pynt ja inte använt heller men dem kommer bra till pass som presenter mm jue *ler* Man får ju va lite smart ;)

Alla kisarna ville ut när ja kom hem så dem fick va ute en liten sväng och konstigt nog va d Turbo som gick ut först ?! Under kan ske när man minst anar det =P





Mina små sötnosar ;) Saknar Voxen Poxen men förhoppningsvis så trivs han hos Putte. Han hade dock protest kissat på samma filt som han kissade på sist. Kan va kattsanden som han inte vill gå i för ja vet att ja fick en annan kattsand sån genomskinlig av Putte när han lämnade Voxen till mig sist och jag lät den stå i två veckor men ingen katt gick i den lådan alls. Hoppas att det löser sig med honom. Putte ger honom lite chanser då han e en protest katt =P Håller alla tassarna för honom  *ler*

Tjoho                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0