Ingen flytt...

Ska inte flytta. Vill inte flytta, ville bara att vi skulle försöka va ifrån varandra men blir fel av att jag flyttar och speciellt till en killkompis även om vi bara är vänner och ingenting mer. E svårt d här med kärleken =(

Min älskade sjuka Turbo =(


Ovanpå allt så fick jag åka in med min älskade Turbo idag till Djursjukhuset för han låg helt apatisk och kunde inte kissa och hade riktigt ont =( Han har stopp i urinröret med sand och kristaller. Han ska sova på sjukhuset inatt. Han har fått kateter och får dropp och behandling för sitt höga kalium värde. Han svarar succesivt på behandlingen så d verkar gå åt rätt håll iaf sa veterinären som ringt mig i 2 omgångar idag. Kan gå så illa att han blir sämre riktigt fort och får lämna denna världen =( Jag håller alla tummarna ja kan och dem andra kisarna håller alla sina tassar!

Ja en olycka kommer sällan ensam =( Hoppas att allt löser sig här i mitt liv innan jag blir riktigt deprimerad =( Varför har man ständigt dessa motgångar? Framgångar efterlyser jag! Hade varit så skönt om man kunde få lite mer tur och framgång i livet nån gång. Har iaf tak över huvudet som sagt men lite tur e mer än välkommet ;)

E så orolig och ledsen och nere pga Turbo och kärleken. Får försöka hitta på saker som ja tycker är kul för att kunna klara mig igenom allt detta. Ska bla ev köpa mig en ny mobil då min ja har nu bara stänger av sig och hänger sig hela tiden typ =( Som sagt allt kommer på samma gång! E smällar man får ta =P Men man får försöka leva på hoppet och på kärleken! Nu kan nog inget annat bli sämre än va d e iaf så ja får se d positivt på det viset! Skulle förvisso varit om ja krockade med min bil!

Ska sova hos syrran en del för att vi ska kunna va ifrån varandra och fundera och sakna varandra framför allt. Ja vill dock inte sova borta för ofta för ja saknar mina dunbollar grymt mkt då =( Och Jonas med klart. Har varit så förvirrad och rörig och inte vetat vad ja velat med oss den sista veckan. Usch, e jobbigt när man varken vet ut eller in!

Ska försöka jobba nu ikväll och tänka på annat än mina bekymmer!

Saknar dig Turbo och tänker på dig och att du ska bli frisk!

Mjau                 c",)

Kommentarer
Postat av: eva

Hoppas det går bra med Turbo,att han blir frisk igen kram

2010-02-23 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0