Helt slut......

Är helt slut mellan mig och Jonas och ja ska flytta till en killkompis. Känner tyvärr inga tjejer som ja kan flytta till så får bli såhär tills ja kan hitta eget. Fungerade verkligen inte mellan oss pga diverse saker. E trist men man kan inte hålla på att tjaffsa ochbråka och må dåligt hela tiden. Har varit halv dåligt i ett år minst iaf. Man får va lite ego ibland och göra d somk blir bra för en själv. Måste flytta och komma underfull med va ja vill med mitt så kallade liv. Älskar Jonas men vet inte om ja älskar honom nog för att försöka med honom igen. Behöver komma ifrån varandraför d blir inte bättre av att vi sitter på varandra nu när d är som det är.

Min högsta önskan är att jag får ett jobb på heltid så ja kan komma på fötter riktigt mkt. Livet suger när man inte jobbar så mkt. Har typ 25 h i veckan. Mellan 20 till 25 och a kassan kluddar så ja har inte fått nån ersättning av dem på 2 månader =( Suck...

Sov hos Tessan inatt och tog hand om hennes hundar. Hon va i diket med sin bil så hn har lånebil och man får inte ha djur i dem. Fick mina 2 nya tungpiercingar häromdan med. Stjärnan e tuff men den kan ja inte ha i hela tiden! Den e lite vass och platt så blir helt skumt på tungan! Den andra ja köpte va med guldfärgad med en lila sten i.



Turbo e dålig igen... Han kissar bara lite lite så ja får åka in med honom imorn =( Suck, allt på samma gång såklart! Tur han e försäkrad för ja betalar "bara" 20 procent av kostnaden. Tur ja får lön på onsdag iaf!

Ska snart iväg till min killkompis som bor i Stidsvig och prata och planera med flytten.Kör till Ukki och Mummo efter det.

Va hos Ukki och Mummo igår med i ett par timmar och bastade och åt gott ;) E skönt att komma till dem för där kan man koppla av och basta ;) Deras hund som är en 5 vägs korsning e dock överallt och ingenstans! Isa heter hon och hon blir snart 2 år. Dem har haft henne i snart ett år.

Mår inget vidare just nu så ja lär nog va dålig på att blogga.

Haj haj                           c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0