Hälsade på Turbo igår igen ;)

Hälsade på min lilla Turbo igår igen med syrran som stöd. Han ser så liten och hjälplös ut och nere =( Hoppas verkligen att han klarar sig och att han kan kissa idag så han kan få komma hem. Vill inte behöva ta d andra beslutet.... Sover så fruktansvärt dåligt pga allt och magen e helt i uppror och allt! Saknar min Turbo här hemma!Han stängade mig nån gång igår och kelade men sen va han ganska off efter ett tag när vi va hos honom. Vi va där i nästan en timme och kelade med den lilla stackaren =(









Usch ja min stackars Turbo =( Hoppas verkligen att han blir bra igen annars vet ja inte vad ja ska ta mig till =( Träffade en gammal klasskamrat som e veterinär och vi pratade lite snabbt. Hon va så gullig mot mig! Hon sa först när hon såg mig, Är det du som är Turbos matte?! Louise heter hon.Håller alla tassarna att han kan kissa idag och att han får komma hem idag! Saknar dig Turbo!!!

Sen på kvällen körde jag och Tessan till Ljungbyhed till Putte för att lämna en katt, Embla en Norsk Skogkatt som är 9 år gammal som inte trivs hemma längre hos Tessan så vi provar att flytta henne till Putte för han ställde upp. Tack Putte ;) Du är en snäll vän!

Hon kände sig hemmastadd direkt typ! Gick runt och sniffade och kollade och kelade och låg isoffan vid oss ;) Så hoppas att det går bra med denna katten nu Putte ;) Voxen ville ju inte bo hos Putte =( Stupid Cat! Jaja,dem e lite udda katter ju!







Så min lediga dag igår gick ganska fort trots allt!

Idag har ja ingenting direkt planerat förutom att ja vill ha hem min älskade saknade Turbo =( Väntar spänt på samtal från dem och har ont i magen och e riktigt orolig. Skaffa aldrig djur mina vänner!!! Mår så fruktansvärt dåligt just nu så ja vet inte vart ja ska ta vägen bara =(

Wish me and Turbo good luck                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0