Denna kärleken alltså

Kärlek e skit men man kan inte va utan den! Både jag och Jonas funderar och tänker och pratar så vi får se hur d slutar för oss två. Förhoppningsvis så kan vi lösa det på ett bra sätt för oss båda. Känslorna är där inget fel på för vi älskar varandra. D e dem små sakerna som blivit stora och dåliga =( Båda två behöver ändra sig och försöka mötas halv vägs. Usch ja, ska nog bli bra igen men måste ha lite space och fundera och tänka helt enkelt.

Överraskade honom imorse med en stor ballong och en ros och kladdmuffins ;)



Riktigt STOR hjärtballong fick han ;)

Hade katterna ute igår med en liten sväng ;)



Alla fyra va ute och snosade i snön ;) Dem e så snälla och försiktiga mina 4 hjärtan ;)

Va hos syrranigårkväll efter jobb och gjorde öronljus. Shit med skit ja hade denna gången!!! Va längesen ja gjorde d sist förvisso men ändå!









Mkt vax och klumpar som kom ut denna gången och ja hör mkt mkt bättre ;) E så skönt att göra detta! E värt att prova! Tar typ en kvart per öra ca. Kostar 105 kr för ett par ljus iMå Bra butikerna iaf. Finns fler ställen som har dem med. Hopi öronljus heter dem ;) Kliar inte lika mkt i öronen sen heller. Man ska inte använda tops dem närmsta dagarna dock för örat e känsligt i början men d behöver man inte göra ändå då öronen e rena typ ;)

Min kompis Tessan har en Norsk Skogkatt hona med stamtavla som är 9 år gammal som behöver komma till ett nytt hem då hon inte trivs med dem andra djuren längre =( Riktigt kelig och tillgiven och social. Hade ja inte haft så många hade jag tagit henne på prov. Mina katter har svårt för att acceptera andra äldre katter i deras hem med nämligen. Hon heter Embla ;) Har ev en kompis som ska prova att ha henne.



Har möblerat om lite här nu på förmiddagen. Fick en gammal byrå av pappa och mamma igår som ja satt i badrummet. Den vi hade i badrummet e inget vidare men den åkte ut i hallen under trappan så ligger där vantar, mössor och verktyg och dyligt i den så slipper man ha d i hela huset samt i badrummet =P

  

Tessan fick en Hangman som man klämmer fast på örat upptill av mig i silver häromdan med som inte satt bra på mig då ja har Alien öron =P Fräck e den annars ;) Hon tåler varken guld eller silver men denna är inte igenom huden så den kunde hon ha ;)



Ja idag va d en massa skrivande =P Har inte haft tid att va inne och skriva så blir såhär ibland ;)

Nu ska ja äta frulle och koppla av i soffan lite sen blir d duschen sen jobb!

Hasta la vista                       c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0