Dem sista fönsterna på plats nu ;)

Nu igår fick dem i dem sista 3 fönsterna ;) Fi fan va d va kallt här inne alltså!!! Va nere på 6 plus grader! BBrrrr! Jag va hemma till strax innan halv två sen körde jag till jobb. Maria, Jonas lillasyster va här och passade huset tills dem va klara ;) Dem jobbade riktigt duktigt ihopa dem 2 männen. E så skönt att ha nya fönster i hela huset nu ;)

Vardagsrummet
  

Ovan våningen                                             "Kajsas" rum
  

D blev riktigt nice ;) Nu e där dock kvar jobb med plåten utvändigt samt lister och en fönsterbänk invändigt. Putte ska hjälpa oss att mäta och snickra ;) TACK PUTTE! Du e en underbar vän!!! Sen ska vi hitta en plåtnisse som inte e alltför dyr ;)

Jag och Maria flippade litta igår =P Ja tog ut Zazzi och Calibra i den tokdjupa snön!





På sina ställen där d inte blåst någon snö så har vi minst en halvmeter snö! Och än e inte snön slut tydligen =( Ska komma ännu mera äcklig snö och kylan ska hålla i sig =( Skönt vi fått nya fönster nu iaf!

Nej nu ska ja städa och fixa lite i ordning ;)

Kyckling på fredag hum hum hum hum hum.......                          c",)

Kommentarer
Postat av: maria

Haha jo roligt hade vi men faaaan vad jag frös ;) hehe

2010-02-05 @ 23:46:18
URL: http://onlymaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0