Snorkallt ute!!!

E sjukt kallt ute nuförtiden här hemma! Fi fan! Minus 10 grader har det legat på och man domnar av i fötter och händer på bara några minuter utomhus! Som ja  saknar sommaren!!! Dock e d långt till sommaren =/ Men men man får la härda ut!

Va i Munka igår med Pers volvo för att kolla lite i verkstan. Va hos mamma & pappa hela eftermiddagen typ. Mamma fyllde år den 29 november och Tobbe fyllde år igår så vi gratulerade honom med en sväng ;) Jag har många att hålla reda på i min familj. Vi är 6 helsyskon nämligen =P jag är född 81, Kajsa 82, Roger 85, Tobias 87, Linus 92 och Jesper 94 så där e en del ;) Vi 3 äldsta e födda i Juni ;)

Blev klart lite mys med Liam och Lova med då dem kom senare på kvällen och bjöd på blåbärspaj ;) GOTT ;) Sen åt jag middag hos mina päron, potatisgratäng med kassler *mums* Konstiga saker händer i vårt ekosystem numera tycker jag =P Som denna luktörten tex, den växer hej vilt trots alla minusgrader och snö hos mina päron!



Blir inte många knop alls som man gör nu i detta vädret och huvudvärk har ja ofta i kylan =( E ca 20 grader varmt i lägenheten med och d ska va minst 21 grader här. HBG hem e som dem är =/ Blir mest massa mys med kisarna om dagarna och kvällarna mellan varven när man städar, söker jobb mm.





Första bilden e självklart min Zazzi som lever som ett plåster på mig jämt *hihi* Hon e alltid på mig den sötnosen ;) Hon e så mammig och älskar att ligga på mig alltid så fort hon får chansen ;) Oftast lägger hon sig på en arm så ja inte kan röra den =P Hon e inte dum hon! Calibra har en ful ovana att väcka Per tok tidigt på morgonen för kel *hehe* Han brukar va kelig på dem mest konstiga tiderna ;) Stackars Per som blir lidande faktiskt =P Eller inte *ler*

I verkstan igår så körde Linus på mig med trucken och d gjorde sjukt ont och märkligt nog har ja inget märke alls idag på foten =P Men ont som sören har jag. Klant Linus ;) han och jag e lika klantiga så d va inget oväntat förvisso *asg*

Har hittat en parfym som jag blev riktigt kär i med häromdan ;)



Idag är d lika kallt som dem senaste dagarna och marken ligger vit med snö 10 cm minst och allt är vitt och fint. Kan erkänna att d e sjukt fint med snö som ligger så länge vägarna e bra så e d helt ok ;)


Har en dum huvudvärk idag så ja ska vila, sova en liten stund innan ja sätter igång med lite städning och ärenden mm.

Take it easy                                    c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0