Snö snö snö =)

Har blivit en massa snö nu här i dagarna. Sjukt mkt snö har vi haft nu i Skåne land och det är vi inte vana vid alls! =P Men d e fint och mysigt med snön som ligger ;) Gillar vintern när snön ligger vitt och fint med massa snö och att vägarna e fina då e d helt ok med snö ;) Brukar va regn och grått annars och det är ingen vinter alls =( E nog därför ja hatar vintern för det aldrig e vinter här nere.

Shoppade lite kläder igår med syrran ;) Gjorde bara massa fynd ;) Har inga bilder på dem än på mig men d kommer ;) Dock tog ja ett foto på mig med denna outfiten =P Jumpsuit ;) Ser tokrolig ut ju! ;)



Sen va vi på Väla en sväng och kollade läget lite ;) Dem bygger ju om för fullt där och i samband med det så gör dem lite roliga saker för barnen som det här tex ;)



Liam hade ÄLSKAT att göra detta ;) Min Svägerskas son ;)

På Familia har dem en sån elbil ( Polisbil ) som ska föreställa en Saab som har ett ganska roligt reg nr =P Hur tänkte dem egentligen dem som skrev reg plåten? =)



Ikväll ska jag och Per till syrran & Johan och äta Fondue ;) Aldrig ätit det så det ska bli gott och spännande men alla sger att det är grymt gott ;) Skulle ha gjort d för längesen vid olika tillfällen men har aldrig blivit av då d alltid varit ngt som kommit emellen. Så d blir god mat med massa mys ikväll med underbart sällskap ;) Syrran e den som står mig närmast av alla ja känner ;)

Ha en n ( ice ) helg                                     c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0