Skulle vilja se NOMY live ;)

Artisten NOMY vill jag verkligen se uppträda live! Det var längesen jag hittade nån artist som gör så många bra låtar på en och samma gång! dem flesta gör bara några bra låtar men NOMY har i princip bara grymt bra låtar! På tal om upplevelser som man önskar, vill göra så har ja några st ja skulle vilja göra ;)

Nr 1 : Se NOMY



Nr 2 : Köra Ferrari eller Lamborghini



Nr 3 : Hoppa fallskärm



Nr 4 : Kela med tigrar, lejon och andra stora kattdjur



Nr 5 : Åka på en härlig SPA helg



Visst det finns säkert mer än detta som jag skulle vilja uppleva men dessa 5 sakerna är sådant jag alltid har velat göra ;) Har alltid velat gå på en rock konsert med en grupp som jag älskar men jag har inte fastnat direkt för nån grupp innan förrän nu i rock världen ;)

Har sett lite band live iaf ;)

The Offspring
Status Quo
E-type
Markoolio
Erik Grönwall
Calle ( från Idol )
Joddla med siv
Anders Fernette
Alcazar
666 ( även dansat med sångaren i bandet ;) )
Bushman

Kan inte komma på fler nu som jag har sett live =P

Är inte långt kvar till julen nu iaf. Har inte råd att köpa ngt alls till Liam, Lova eller Linus & Jesper tyvärr =( Suger fett då jag älskar att ge fina, bra presenter. Ska försöka få råd till att köpa ngt men får se hur ja ska göra för att få in pengar. Vill köpa till Per med men ja vet vad ja ska köpa till honom redan om ja har råd och jag ska se till att ha råd till det för han ska köpa till mig så då vill jag klart ge igen ;) Ja brukar hitta lösningar på det mesta ;)

Årets julklapp = Upplevetse                                   c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0