Sjukt trött!!!

E så sjukt trött jämt nu om dagarna =( E riktigt jobbigt då ja försöker vara alert och göra saker men både min kropp och min hjärna e så trötta =/ Blir alltid trött på vintern och nere då ja hatar kyla och snö mm. Men detta året e extremt känns d som. Har ALDRIG varit såhär trött innan va ja kan minnas! Skulle lätt kunna sova dygnet runt i princip. Vete fan va ja ska göra för att bli piggare alls.  Äta ngt som gör en piggare men vad?! Somnar tom nästan när ja kör bil och DÅ är det illa!

Fick ett samtal idag från ett ställe där ja sökt jobb och ja e en av dem intressanta till tjänsten så hon ställde frågor till mig och sa att dem kommer att höra av sig om ja ska på intervju eller om ja inte kommer vidare så vilket som så hör dem av sig. Ja håller klart tassarna att ja kan komma vidare men ja håller inte för mkt då ja vet att konkurransen e svår då många söker.

Åt såna gär "Macks" innan idag ;) Stekt ägg på bröd som ja med steker snabbt med ost på sen ketchup *mums*



Vardagarna går ganska fort ändå! Onsdag redan imorgon ju! Jisses, vart tar all tiden vägen?!

Nano nano                                 c",)

Kommentarer
Postat av: lina

gravid???

2010-12-07 @ 19:37:34
Postat av: MalinOpel

Hehe =P Nej d e ja nog inte ;) Inte omöjligt dock men tvivlar på att ja e det iaf ;)

2010-12-07 @ 20:12:24
URL: http://malinopel.blogg.se/
Postat av: lina

när jag blir gravid så kan jag typ sova dygnet runt för alla hormoner i början slår ut mig totalt =)

2010-12-08 @ 13:31:32
Postat av: MalinOpel

Visst vill jag, vi ha barn men inte såhär fort iaf då vi inte känner varandra.

2010-12-08 @ 15:37:00
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0