Sen 4 v tbx

Såhär trött som jag e nu har ja varit sen ca 4 v tbx. E väldigt jobbigt för jag vill göra saker men varken kroppen eller hjärnan har nån ork till att göra nånting alls =/ Är alltid trött på vinterhalvåret och nere då jag inte gillar kyla eller snö alls. Ända sen ja va liten så har jag älskat sommaren men vintern har jag hatat. Så jag e van vid att va trött men att jag e såhär trött det har aldrig hänt innan! Försöker att inte sova så mkt på dagarna då jag vill sova på nätterna men ja kan sova bra på nätterna ändå trots att jag sovit ett antal timmar på dagen med.

Mina kisar sover med mig hela tiden och dem e alltid där jag befinner mig ;) Helt underbara är dem ;)



Här ligger dem i hallen och vaktar mig när jag fixar i köket ;) Riktiga vakt tigrar mina små dunbollar ;)

Ska göra middag nu till Per och hoppas på att jag inte somnar                         c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0