Parfym favoriter ;)

Har hittat 5 st parfymer som jag skulle vilja ha i min ägo som ja verkligen ÄLSKAR ;)

Nr 1 : Escada Moon Sparkle



Nr 2 : Escada Ocean Lounge



Nr 3 : Mexx Fly High



Nr 4 : Sergio Tachini Donna



Nr 5 : Naomi Campbell Cat deluxe



Ålskar parfymer som luktar friskt som dessa parfymerna ;) Har så svårt att hitta nån ny favorit då jag älskar dessa sorterna ;) Escada parfymerna e dock sommar parfymer så dem finns inte överallt då det är sommarparfymer från 2008 och 2009 =/ Men ja brukar lukta runt i butiker och ibland hittar jag nån ny favorit som jag gjorde i somras ;)



Denna D&G parfymen köpte jag i somras och den skiljer sig lite från dem andra ja brukar ha men ja föll för denna sorten direkt ;) E så kräsen med parfymer =P Älskar DKNY Be Delicious med och den har jag med hemma ;)

Smell ya later                                 c",)

Kommentarer
Postat av: amanda

nummer två är verkligen underbart god!

2010-12-02 @ 20:38:44
URL: http://justanotherblogge.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Ja den e min absoluta favorit ;) Har kvar av den än men inte mkt alls! =(

2010-12-03 @ 11:11:05
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0