Nästan 39 graders feber =(

Fy fasen va ja mår skit! Började redan igår, mådde inget vidare och kände mig krasslig som fan. Igårkväll hade jag 37, 6 graders feber och imorse hade jag 38, 8 graders feber. Knappt kunnat sova och ja har svettats som en gnu! Va längesen ja hade feber och d e inte alls kul =( Kroppen e sjukt känslig mot beröring, ont i halsen, huvudvärk, lite värk mot öronens håll, snurrar duktigt i kolan och kallsvettas blandat med att ja e het som en stekpanna!

Per e så go för han har tagit så väl hand om mig nu idag och låtit mig ligga i sängen ;) Han ska tappa upp vatten i badkaret så ja kan bada lite ;) Hoppas verkligen ja e bättre imorn! Vill inte va dålig på julafton alls ju för då lär ja INTE va social alls =( Tur e d iaf att Liam e hos sin pappa nu på julafton så då kan ja va lite krasslig för då behöver ja inte flå =P

Har inte mkt mer ork att skriva här idag alls =/ Har inte hänt ngt speciellt heller utan vi har bara varit hemma och börjat röja i lägenheten  ;) Ser ut som ett bombnedslag då där inte finns nån byrå eller skåp som man kan få in cd skivor, dvd filmer, fotoalbum samt pärmar och papper. Massa lådor står här överallt =P Men d löser vi succesivt ;)

Har bara legat idag och inte orkat göra ngt alls utan ja har bara svettats som en gnu och mått skit och ja mår lika illa nu ikväll =( Dricker mkt juice och äter Senega och håller värmen så ja gör va ja kan för att bota mig och tar Panodil vart fjärde timme ;)

Gör mig frisk                            c",)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0