Min Zazzi hittar sin plats fort!

Så fort mamma Malin sitter, ligger så e Zazzi på mig på studs och SKA ligga på mig oavsett om ja har tid eller inte =P Hihi ;) Mobben ringde igår så ja lade mig ner för att prata lite då ja hade jävla huvudvärk. På 2 röda sekunder va en st Zazzi på min mage som vanligt =P *ler* Hon e så go min Zazzi gumman ;) Per påstår att han e pappa till mina kisar men d e han inte säger jag tbx =P Gifter vi oss så blir han pappa till dem men inte innan =P Möjligtvis om vi förlovar oss nån gång i framtiden så kan ja kanske va snäll och låta honom få bli pappa till mina bebisar ;)





Snöar en del idag här hemma =/ Jag ska ut och göra en del ärenden så ja får la klä på mig ordentligt ;) Saknar mina termos byxor och mitt sängöverkasst till min dubbelsäng =( Måste finnas nånstans i min packning i verkstan. Alla andra saker ja haft i svarta sopsäckar har ja hämtat hem hit och dem fanns inte där så enda möjligheten e att ja varit så pass klantig att lägga det i lådor =P Får ta hem alla lådor en dag med mina saker så vi kan gå igenom vad vi behöver mm. Ja har en del saker vi behöver där iaf. Per e ju ungkarl och dem har oftast inte så mkt saker alls =P

Jag är fortfarande helt såld på artisten "NOMY" ;) ÄLSKAR alla hans låtar!!! Ska försöka få nån att bränna en skiva till mig med 20 av låtarna som jag har som favorit ;)



NOMY äger                         c",)

Kommentarer
Postat av: hilda

hm.. nomy är riktigt bra kan jag hålla med om !

2010-12-02 @ 20:39:44
URL: http://oourplaaace.blogg.se/
Postat av: MalinOpel

Ja jag bokstavligen ÄLSKAR Nomy ;)

2010-12-03 @ 11:12:39
URL: http://malinopel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0